2024 évben tervezett Egypt Forever-utazások

2024. szeptember 17-27. között újra megrendezzük népszerű 11 napos történelmi körutazásunk során bejárjuk egész Egyiptomot...

...Kezdünk Kairóban, Szakkarában, Gízában, piramisokkal, masztabákkal, múzeumokkal köztük az új GRAND Múzeummal... majd folytatjuk utunkat Asszuánba és Abu Szimbelbe, Kom Ombóba, Edfuba és Luxorba ahol ősi templomok és királysírok sokasága vár minket. Majd extra különlegességként Abydosszal és Denderával folytatódnak a meglátogatott helyszínek... mindkét hely egyedülálló templomainak felfedezésével.

A programunk igény esetén kiegészíthető +4 éjszaka  hurghadai all inclusive tengerparti pihenéssel (hazautazás: 2024.10. 01-én).

***

Ismétlő utasaink részére, akik már körbeutazták Egyiptomot, ezen időszakban 2024. szeptember 17-21. között lehetőséget biztosítunk, hogy 5 nap/4 éjszaka időszakra Kairóban megtekintség a 2024-ben megnyitásra kerülő GRAND EGYIPTOMI MÚZEUM-ot...

Pontos programinformáció és árajánlatkérés, jelentkezés:

info@egyptforever.hu

emailcímen

Nagyobb baráti társaságoknak / családoknak szívesen tervezünk utazást egyedi programokkal, ahol igényeik szerint állítjuk össze a megtekintett látnivalókat, helyszíneket...

Kérjen információt:

info@egyptforever.hu

Miben más az Egypt Forever utazás?

• Kis létszámú csoport, baráti hangulat, hasonló érdeklődésű utastársakkal.
  • Látnivalócentrikus programtervezés a történelmi látnivalók iránt érdeklődők kedvéért.
  • Az utazás programtervezésekor egyedi helyszínigényeket is figyelembe veszünk.
  • Hosszabb idő a fotosabb látványosságok helyszínén / a múzeumokban a még jobb élmény kedvéért.
  • Egyiptomi utazási iroda segíti utazásunkat professzionális minőségben.
  • Tömegturizmus “közismert” látnivalói mellett, különleges helyszínek is szerepelnek programjainkban.
  • Sivatagi túra, oázislátogató programok igény szerint.
  • Tengerparti pihenés program igény esetén
  • Helyi ételkülönlegességek megkóstolása, fűszerpiaci hangulat, gasztronómiai élmények.
  • Egyedi igények/ étkezési igények figyelembevétele az utazásnál.
  • Spirituális programok, beavató helyszínek egyedi igények szerint.

Velünk utazók véleménye

Ha egy mondatban kellene összefoglalnom, azt mondanám: fantasztikus körutazás, színes, érdekes programok, nagyszerű szervezés, és idegenvezetés…

Láng Judit

...Mivel kaptunk rá időt, átélhettük az ókori csodák nagyszerűségét. A szervezés nagyon jó volt, teljesen figyelembe véve az utasok igényeit, kényelmét, odafigyelve egészségi állapotukra.

Baloghné Kiss Erzsébet

Már többször is részt vettem Egypt Forever-körutazáson… utazási irodák kínálatában nem szerepel sok megtekintett látnivaló... Csak velük mennék újra Egyiptomba.

Kisné Farkas Mariann

...Bátran ki merem jelenteni, hogy a programok sokszínűsége minden képzeletet felülmúlt. Az ország helyismerete és az ókori Egyiptom iránti tisztelet, egy fantasztikus utazást eredményezett...

Buzás Tünde

Nagyon jól éreztük magunkat ezen az egyiptomi körúton, csak szuperlativuszban tudunk nyilatkozni....Örültem, hogy elementünk, mert egy életre szóló, maradandó élményt szereztünk. Egyiptom csodálatos, biztatunk mindekit menjetek ismejétek meg. Hálás köszönetünk!!!!

Nemes Lászlóné Ildikó / Czeber Imola

Csodálatos és felejthetetlen élmény volt a körutazás!!! Nagyon szépen köszöni a Kurucz család! ...Alig várjuk, hogy újra veletek utazhassunk.

Kurucz Anikó

Szeretettel javaslom a részvételt azoknak, akik még nem látták Egyiptom csodálatos világát. Az elmúlt év szeptemberi csoportjával vettem részt ezen a felejthetetlen úton. Csodálatos látnivalókban volt részem. Remek szervezés, minden igényt kielégítő programok. Köszönet érte! Ha lehetősége van, éljen vele, nem fogja megbánni...

Madarász Lászlóné
Kattints a post értékeléséhez!